woensdag 7 september 2011

Hoe ik werk en waar ik in geloof

"Er is dringend behoefte aan wat je wilt en kunt bijdragen vanuit je hart en je kwaliteiten. Ontdek ze en vind de doelgroep die daar bij past. Bouw een relatie met deze groep op door hen steeds beter te begrijpen hen en te zorgen dat wat je biedt (product, dienst en communicatie) hun behoefte invult, hen dichterbij de oplossing van een specifieke vraag brengt". Zorg dat je steeds groeit in het oplossen van die vraag zodat je je klanten daarin mee kan nemen.

Ik ga uit van:

1. De kracht van de mensen die ik begeleid (vaak is bijna alles al aanwezig).
2. De stimulerende input van klanten (inzicht in klanten is bepalend voor keuzes).
3. Ervaren en meedoen geeft meer inzicht en brengt in beweging (hoofd én hart).

Hoe ik werk is een mengelmoes van coaching, consulting, training en begeleiding. Vaak is het een combinatie van alle vier de disciplines. Daarbij breng ik mijn eigen ervaring in en werk ik samen in een netwerk van professionals en experts op het gebied van moderne marketing, innovatie, communicatie, marktonderzoek, HR, Change, strategie, social business design, social media, social listening, lean, coaching en psychologie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten