vrijdag 11 november 2011

Dag van de duurzaamheid

Vandaag is niet alleen de dag waarop ontelbaar veel originele mensen in het huwelijks bootje stappen maar ook de dag van de duurzaamheid... de dag van de wat? Duurzaamheid dus.  hmmm. Ik geloof niet dat ik er echt kriebels van krijg, hoe kan dat nou? Doe ik vanavond overal het licht uit, pak ik zo de trein ipv de auto? Nee, terwijl ik op dierendag mijn poes wél een ons achterham geef omdat ze daar zo dol op is. Ik ben waarschijnlijk geen echte gelover. Ik ben wel van de duurzaamheid, deed gisteren zelfs een onderzoek voor een grote fabrikant. Wat willen consumenten eigenlijk van hen? Hoe doe je het in hun ogen goed? Hmm, consumenten verwachten niet zoveel leerde ik en wist ik wel eigenlijk en mijn klant ook. Wat ze dan wél verwachten verklap ik niet want daar betaalde mijn klant voor.

Ik wil wel zelf meebouwen aan een duurzame wereld, heb dat door mijn leven heen gevlochten. Dus deze dag is niet voor mij, ze is voor mensen die het nog niet begrijpen, voor beginner in duurzaamheid. Dus ik pak vandaag lekker de auto en overal in mijn huis brandt licht. Want ik ben al goed bezig!
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten