Strategie

Merk, marketing, content en communicatie strategie. Dat is echt een van de leukste dingen om te doen, zeker als je wordt gevraagd - en dat wordt ik - om een team te begeleiden om te komen tot een positionering, het verhaal van het merk, of de communicatie strategie om een specifieke doelgroep net zo enthousiast te maken als het team inmiddels zelf is.

Ik werk vaak met een vormgever samen. De strategie werken we uit in een communicatieconcept waar de verhaallijn leidend is. We zetten een content agenda op en betrekken andere bureau's of zzpers bij het uitvoeren van de strategie. Zo werk ik heel graag met een bevriende PR specialist die een groot netwerk bij kranten en bladen heeft.

Dit jaar deed ik een traject van een half jaar voor Gwynt consultants. Met het management team leidde ik 6 workshops waarin we de positionering van Gwynt een stuk scherper zetten en de strategie voor de komende jaren neerzetten.

Voor Royaan werkte ik in de zomer op een specifieke categorie, waarin we een van hun merken hebben geherpositioneerd (moeilijk woord, leuk werk).
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten